WeWear își deschide porțile în Constanța
În luna noiembrie, Triumph lansează în premieră internațională WeWear, primul său concept de magazin multi-brand dedicat lenjeriei intime pentru femei și bărbați, marcând începutul unui nou capitol în retail, cu planuri de extindere în întreaga Europă.
WeWear reunește cinci branduri cu stiluri distincte, dar complementare: Triumph, sloggi, Beldona, Marc O’Polo și Joop!. Aceste branduri, fiecare definită prin calitate și excelență în design, oferă o experiență unică de shopping, incluzând feminitatea modernă Triumph, rafinamentul premium Beldona, confortul cotidian sloggi, atemporalitatea sofisticată a lui Marc O’Polo și eleganța urbană Joop!
Noul concept de magazin WeWear poate fi găsit începând de astăzi în Constanța, în cele două mall-uri City Park Mall și VIVO!, în aceleași locații. De asemenea, pentru cei din țară care nu pot ajunge în Constanța, universul WeWear este disponibil și online, pe www.wewear.ro și www.eTriumph.ro.
Clienții sunt invitați să descopere o abordare contemporană a retailului fashion, într-un spațiu vibrant, unde lenjeria intimă, ținutele de casă și costumele de baie se îmbină armonios. WeWear oferă un mediu prietenos, incluziv și ușor de navigat, destinat tuturor, indiferent de gen sau stil de viață.
„Prin WeWear, ne propunem să reinventăm experiența de shopping multi-brand pentru lenjerie, costume de baie și articole de relaxare. Dorim să oferim consumatorilor oportunitatea de a explora stiluri, categorii și branduri diferite, într-un spațiu elegant și atent conceput”, declară Roman Braun, Managing Partner Triumph.
WeWear România invită clienții să experimenteze un nou concept de shopping, cu produse super stylish și confortabile din familia de branduri Triumph.

