Probleme la rețeaua de gaze din Sectorul 5
Aproape 130 de consumatori din Sectorul 5 al Capitalei au rămas fără gaze naturale, după ce compania Distrigaz Sud a fost nevoită să întrerupă furnizarea din cauza unui incident la instalația care alimentează imobilul. Alimentarea cu gaze naturale va fi reluată după ce clienții vor contracta un operator economic autorizat pentru remedierea defectelor și efectuarea reviziei tehnice a instalației, precum și după transmiterea documentelor justificative către societatea de gaze.
Distrigaz Sud Rețele a întrerupt temporar alimentarea cu gaze naturale a instalației comune de utilizare de la imobilul situat pe strada Năsăud nr. 77, bloc 3, scara C, din Sectorul 5, începând din 23 noiembrie 2025, de la ora 00:38, din cauza unui incident produs la instalația respectivă. În urma acestei întreruperi neprevăzute, sunt afectați 128 de clienți, atât casnici, cât și noncasnici.
Distrigaz Sud Rețele a luat această măsură pentru asigurarea condițiilor de securitate, iar instalația comună de utilizare aparține clienților, nefiind în responsabilitatea companiei. Conform reglementărilor ANRE, pentru reluarea alimentării cu gaze naturale este necesară contractarea, de către clienți, a unui operator economic autorizat ANRE pentru remedierea defecțiunilor și efectuarea reviziei tehnice, precum și transmiterea documentelor justificative către Distrigaz Sud Rețele.
După reluarea alimentării cu gaze naturale, în cazul în care clienții simt miros de gaze, aceștia sunt rugați să apeleze Centrul de Apeluri și Depanaj Urgențe Gaze la numerele de telefon: 021 9281, 031 9031 sau 0800 877 778, să aerisească imediat încăperea, să nu provoace scântei, să nu acționeze întrerupătoarele electrice, să nu folosească aparatele electrocasnice și, dacă este posibil, să închidă robinetul de alimentare cu gaze naturale.

