George Simion admite: Apartamentele oferite la 35.000 de euro au fost o tactică de promovare
George Simion recunoaște că locuințele de doar 35.000 de euro, promise românilor în campanie, au fost o strategie electorală. „Dacă nu aveam aceste forme de promovare, nu ajungeam unde suntem astăzi, la 42% dintre voturi”, a declarat candidatul AUR într-un interviu.
În cadrul discuției, Simion a fost întrebat despre viitorul acestor locuințe. „Dacă ajungem la guvernare, așa cum am specificat, nu știu”, a răspuns el. El a mai adăugat că primește întrebări din partea adversarilor politici, dar a subliniat că oamenii au înțeles că nu a promis case, ci locuințe la prețuri accesibile, parte a unui program de guvernare.
„A fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii. Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 euro, nu credea nimeni”, a explicat Simion. El a menționat că programul ANL și alte inițiative de locuințe au fost închise de actualul guvern.
Simion a subliniat că fără aceste forme de promovare, AUR nu ar fi ajuns la procentul actual de voturi. „Problema e alta – cum se dau, că nu se dau familiilor”, a adăugat el, referindu-se la programul ANL și la costurile locuințelor care sunt de 28.000 euro.