Inovație în „Chefi la cuțite”: O concurentă părăsește competiția, iar Chef Richard aduce trei noi talente!
Săptămâna a început în culoarea portocalie la Chefi la cuțite, cu Chef Richard Abou Zaki și echipa sa înregistrând o nouă victorie, făcând din ediția de ieri seară lider detașat de audiență. În această seară, de la 20:30, Chef Richard va aduce o surpriză în bucătăria show-ului culinar, declanșând alarma unei amenințătoare amulete.
Ieri seară, tabăra condusă de Chef Richard a sărbătorit o victorie importantă, având în vedere numărul voturilor primite și degustătorii care au dat verdictul. Opt farfurii portocalii au fost prezentate, după o jurizare realizată de experții de la HoReCa Culinary School. Seara s-a încheiat cu o eliminare din tabăra lui Chef Orlando Zaharia, Maria Tănase (Mari Cocheta) părăsind competiția cu cel mai mic punctaj obținut în proba individuală.
În ediția de diseară, amulele vor juca un rol important, Chef Richard pregătind o alegere bine ticluită din arsenalul său extins. Trei concurenți din bootcamp vor intra diseară în ringul gastronomic, provocarea principală fiind integrarea lor la bancurile de lucru.
Tema battle-ului din această seară este un meniu tradițional românesc, iar telespectatorii vor putea descoperi cum va decurge confruntarea culinară și care vor fi verdictele serii în ediția Chefi la cuțite difuzată de Antena 1 și AntenaPLAY.
Audiență
Ediția de ieri seară, difuzată în intervalul 20:27 – 24:02, a fost lider de audiență în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, obținând o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 18% cotă de piață. Pro TV, postul de pe locul al doilea, a înregistrat 3.8 puncte de rating și 13.3% cotă de piață. Ierarhia s-a menținut și pe publicul urban, Chefi la cuțite având 5.2 puncte de rating și 15.1% cotă de piață, comparativ cu 3.3 puncte de rating și 9.6% cotă de piață pentru Pro TV. La nivel național, show-ul culinar a obținut 5.0 puncte de rating și 14.4% cotă de piață, în timp ce Pro TV a obținut 3.9 puncte de rating și 11.4% cotă de piață. În minutul de aur, la 21:37, aproape 1,2 milioane de telespectatori au urmărit ediția de ieri.