Electrica Furnizare își informează clienții despre noul mod de raportare a indexului de consum
Electrica Furnizare anunță că, începând cu luna iulie 2025, autentificarea cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, precum și pentru accesarea meniului interactiv Call Center Electrica Furnizare.
Pentru autentificare, clienții vor folosi codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client, informații disponibile pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”. Exemplu cod loc de consum (NLC): 7000XXXXXX; exemplu cod de client: XXXXXX4567.
Modalități de transmitere a indexului autocitit
Indexul autocitit se transmite în perioada indicată pe factură, prin:
- TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
- MyElectrica;
- E-chat, asistentul virtual.
Funcționalități disponibile prin Call Center
Prin meniul interactiv Call Center, clienții pot:
- activează factura electronică, ce va fi transmisă atât prin intermediul e-mail-ului, cât și în contul MyElectrica;
- confirma plata facturilor restante de energie electrică (serviciu disponibil doar pentru clienții casnici cu cel mult două facturi restante);
- obține informații cu privire la soldul tău, ultima factură emisă, modalitățile de plată a facturilor, intervalul de transmitere a indexului autocitit, perioada în care este programată citirea contorului;
- activează opțiunea de a fi sunat în cazul în care s-a emis un preaviz de deconectare pentru neplată aferent locului de consum;
- afla numerele de telefon ale operatorului de distribuție pentru semnalarea deranjamentelor.