Primăria a semnat un acord de peste 15 milioane de lei: descoperiți detaliile!
Primăria Constanța a atribuit recent un contract în valoare de 15.541.130,58 lei, fără TVA, pentru serviciile de întreținere și gestionare a sistemelor de supraveghere video din oraș. Licitația publică a fost lansată pe 24 octombrie 2024, având ca scop asigurarea mentenanței și reparațiilor, precum și eliminarea disfuncționalităților sistemelor existente.
Achiziția include servicii precum instalarea și dezinstalarea sistemelor de supraveghere video, întreținerea, configurarea și optimizarea infrastructurii de transmisie locală, furnizarea de abonamente pentru comunicații de date și asistență tehnică pentru prelucrarea informațiilor. La termenul-limită, au depus oferte două companii: Omega Instal Security SRL și Info Service & Computers SRL, câștigătoare fiind Omega Instal Security SRL.
Omega Instal Security SRL, înființată în 2012 și având sediul în Constanța, oferă servicii de securizare. În 2023, firma a raportat o cifră de afaceri de 263.755 de lei, un profit net de 20.128 de lei și datorii de 45.328 de lei, având un singur angajat.
Contractul se referă la întreținerea sistemelor de supraveghere video de la sediul central de pe Bulevardul Tomis, precum și din zonele instituțiilor de învățământ, dispeceratul de pe Bulevardul Mamaia și sistemul de supraveghere al Poliției Locale. De asemenea, vor fi întreținute camerele de supraveghere ale obiectivelor situate pe domeniul public, inclusiv subsistemele de televiziune cu circuit închis din zona Promenadă Vraja Mării – Cazino – Port Tomis și din Parcul Arheologic.
Printre echipamentele care vor beneficia de servicii de mentenanță se numără și cele de la locurile de joacă, stațiile CT Bus, terenurile de sport și punctele de acces spre plajă, inclusiv sistemele de supraveghere instalate în 50 de stații CT Bus, parte a proiectelor europene de mobilitate, și sistemul din parcarea de la Gară.
Serviciul de mentenanță achiziționat va include întrețineri, reparații curente, optimizări ale setărilor, configurări ale echipamentelor și revizii pentru prevenirea deficiențelor de funcționare. Valoarea totală a contractului este de 15.541.130,58 lei, fără TVA.