Admitere 2025: Elevi cu nevoi speciale admiși în licee de prestigiu din județul Constanța
Un număr semnificativ de elevi cu cerințe educaționale speciale (CES) din județul Constanța au fost admiși în această sesiune de admitere la licee de renume, conform informațiilor furnizate de ISJ Constanța. Performanța remarcabilă a fost obținută de un elev de la Școala Gimnazială Nr. 30 „Gheorghe Țițeica” din Constanța, care a fost admis la Colegiul Național Mircea cel Bătrân, profil Matematică-Informatică, cu media 9,62.
Pe locul doi se află un elev de la Școala Gimnazială Specială „Wilhelm Moldovan”, care a fost admis la Liceul Teoretic „Ovidius”, profil Matematică-Informatică, cu media 9,15. Un alt exemplu remarcabil este un elev de la Școala Gimnazială Nr. 29 „Mihai Viteazul” Constanța, admis la Liceul Teoretic „Decebal”, specializarea Matematică-Informatică, cu media 8,89.
Alte admiteri notabile includ un elev de la Școala Gimnazială Nr. 7 Constanța, admis la Liceul Teoretic „George Călinescu”, profil Științele Naturii, cu media 8,83, și un elev de la Școala Gimnazială Nr. 18 „Jean Bart” Constanța, care a intrat la Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, profil Științele Naturii, cu media 8,79.
Un alt elev din Constanța, de la Școala Gimnazială Nr. 14, a fost admis la Colegiul Național Pedagogic „Constantin Brătescu”, profil Științe Sociale, cu media 8,77. De asemenea, un elev din Medgidia, de la Școala Gimnazială „Spiru Haret”, a fost admis la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Constanța, profil Științele Naturii, cu media 8,57.
Un elev de la Școala Gimnazială Nr. 23 „Constantin Brâncoveanu” Constanța a fost admis la Liceul Teoretic „Ovidius”, profil Științele Naturii, cu media 8,22, iar un altul de la Școala Gimnazială Nr. 12 Constanța a intrat la Liceul Teoretic „George Călinescu”, profil Științe Sociale, cu media 7,82.
Aceste rezultate reflectă efortul, ambiția și sprijinul venite din partea familiilor și profesorilor. Mediile de admitere au variat între 9,62 și 7,82, demonstrând o diversitate solidă a performanțelor și a interesului pentru o educație de calitate în rândul elevilor cu nevoi speciale din județ.