Paypercut își face debutul pe piața românească
Paypercut, un startup fintech european, a anunțat că își va lansa serviciile pe piața românească, oferind comercianților mici și mijlocii opțiunea „Cumperi acum, plătești mai târziu” (BNPL) printr-o integrare simplificată. Compania a obținut o finanțare pre-seed de 2 milioane de euro, una dintre cele mai mari runde de acest tip din Europa de Sud-Est. Runda de finanțare a fost condusă de Concentric, cu participarea Passion Capital, RTP Global, Tuesday Capital, Robin Capital, Angel Invest Ventures și mai mulți business angels de renume.
Tatiana Tincu va conduce dezvoltarea Paypercut în România, având o experiență valoroasă în construirea de echipe regionale, dobândită în rolul anterior la BaseLinker. Ea se va concentra pe extinderea parteneriatelor locale și a operațiunilor.
Aggregația BNPL dezvoltată de Paypercut reunește mai mulți furnizori de finanțare într-o singură platformă. Comercianții se integrează o singură dată, având opțiunea de a oferi cumpărătorilor posibilitatea de a alege furnizorul BNPL preferat la checkout sau de a lăsa un algoritm intern să direcționeze tranzacția către cel mai rapid furnizor sau, în caz de egalitate, către cel mai ieftin. Fondurile sunt decontate în mai multe monede din Europa Centrală și de Est direct în contul bancar al comerciantului, iar procesul de onboarding este complet digital, reducând birocrația la doar câteva zile.
Paypercut procesează deja tranzacții pentru comercianți din România, Bulgaria și Grecia și își extinde operațiunile în restul Europei Centrale și de Est, având pe roadmap piețele din Republica Cehă, Polonia și Turcia, care cresc într-un ritm mai rapid decât cele din Europa de Vest.
Echipa fondatoare a Paypercut este formată din Stoil Vasilev, CEO, Emil Savov, CRO, și Gareth Walsh, COO. Aceștia vor folosi noul capital pentru a atrage mai mulți parteneri BNPL în regiune, a localiza fluxurile de onboarding în noi limbi și a dezvolta o rețea de agenții partenere care vor împărți veniturile generate.
În România, Paypercut va adopta o strategie duală de intrare pe piață. Pe de o parte, echipa va construi o rețea de parteneri locali, incluzând agenții de dezvoltare software, furnizori SaaS, vendori POS, firme de contabilitate și platforme de e-commerce. Pe de altă parte, se va crea un canal de vânzări directe și suport, pentru a oferi o experiență complet localizată, de la onboarding și adaptarea produsului până la customer service.