Felix Pătrășcanu, co-fondator al FAN Courier, investește în brandul Miraj
Felix Pătrășcanu, co-fondatorul și Managing Partner al companiei de curierat FAN Courier, a intrat în afacerea Miraj, un brand boutique de parfumerie cu rădăcini istorice în anii ’50. Pătrășcanu a achiziționat un pachet de 25% din acțiuni de la proprietarul Florin Găină.
Anul trecut, cifra de afaceri a brandului Miraj a fost de aproximativ 637.000 lei, înregistrând o creștere de 77% comparativ cu anul precedent, și un profit net de 46.769 lei, ceea ce reprezintă un plus de 562%. Miraj dispune de un Concept Store în incinta JW Marriott Hotel din București, precum și de magazine în București (Mall Băneasa și zona Cișmigiu), Sibiu, Cluj-Napoca și Buzău.
Povestea brandului Miraj
Brandul Miraj a fost lansat în anii ’50, odată cu deschiderea fabricii de parfum „Macul Roșu” în București. În anii ’70, „Macul Roșu” a fost rebranduit ca Miraj, având în portofoliu parfumuri precum Miss Miraj, Draclee, Turist, Jubileu și Opera. De asemenea, Miraj a avut o divizie de cosmetice, deținând formulele Anei Aslan, care au atras personalități internaționale de renume, precum Frank Sinatra, Claudia Cardinale și Ronald Reagan.
În 1989, Miraj s-a rebranduit în Gerovital Cosmetics, iar în 2008, a transferat complet dreptul de proprietate asupra brandului Gerovital către Farmec și a încetat activitatea. În 2018, brandul Miraj a fost înregistrat din nou și, în anii următori, a fost dezvoltat și reimaginat ca un brand boutique sub un nou management.