Jurnal de ConstantaJurnal de Constanta
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Sănătate
  • Showbiz
  • Sport
Citind: Povestea unei linii de tren închise: Un an de la inaugurare și 19 ani de așteptare pentru călători
Distribuie
Notificare Afișați mai multe
Font +/-Aa
Font +/-Aa
Jurnal de ConstantaJurnal de Constanta
Cautare
  • Categorii
    • Actual
    • Economic
    • Extern
    • Local
    • Politică
    • Sănătate
    • Showbiz
    • Sport
  • Info
    • Contact
Urmați-ne
© 2025 jurnaldeconstanta.ro
Actual

Povestea unei linii de tren închise: Un an de la inaugurare și 19 ani de așteptare pentru călători

Ștefan Odobleja
Ultima actualizare: 16/08/2025 12:50
Ștefan Odobleja
Distribuie
2 Min Citire
video cazul liniei de tren inchise la un an de la deschidere anterior calatorii au asteptat 19 ani redeschiderea traseului 68a0545aaddc6
Distribuie

Povestea unei linii de tren închise: Un an de la inaugurare și 19 ani de așteptare pentru călători

După doar un an de la redeschiderea căii ferate dintre București și Giurgiu, călătorii ar putea să rămână din nou fără tren. Linia a fost închisă timp de 19 ani, după prăbușirea podului de la Grădiștea. Întregul traseu urmează să fie modernizat, iar traficul ar putea fi blocat.

Traficul feroviar dintre București și Giurgiu a fost întrerupt după prăbușirea podului de la Grădiștea. Odată redeschis, CFR promitea circulația a șapte trenuri pe zi spre Capitală sau spre Giurgiu. În prezent, însă, circulă doar trei garnituri în fiecare direcție. Deși condițiile trenului actual sunt considerate bune, acesta circulă cu viteze reduse, de 60-70 km/h, având o medie de 40 km/h.

După modernizarea căii ferate, constructorii estimează că trenurile vor putea atinge viteze de peste 150 km/h. Actualul contract prevede, pentru suma de peste 2 miliarde de lei, electrificarea întregului traseu și înlocuirea șinelor de tren vechi de 150 de ani, care au fost lăsate în paragină timp de aproape două decenii.

Conform CFR S.A., lucrările se vor desfășura în două etape: șase luni pentru proiectare și doi ani și jumătate pentru modernizarea căii ferate. Constructorii vor încerca să evite suspendarea traficului pe perioade lungi. Odată blocat acest traseu, între București și Giurgiu va mai circula un singur tren pe zi, care va ocoli pe la Videle, ceea ce va face traseul cu 20 km mai lung. Deși timpul de călătorie va rămâne de 2 ore și jumătate, prețul biletului va crește de la 20 de lei la 50 de lei.

Publicitate
Ad Image

Știri asemănătoare

Un bătrân descoperit fără suflare pe un deal din Neamț, cu semne ale unui atac de urs.

Nicuşor Dan: Anticipatele nu sunt o opțiune; România nu poate risca instabilitatea!

România zguduită: Un seism de 4,1 pe Richter s-a produs vineri seara

Sorin Grindeanu răspunde lui Ilie Bolojan în legătură cu propunerea PNL privind legea Nordis: nu există nicio competiție, fie ea modestă sau extravagantă

Strategia PSD în cadrul consultărilor de la Cotroceni: Florin Manole afirmă că „nu ne asemănăm deloc cu AUR, suntem un partid orientat spre construcție”

Etichete:bucuresticalatoricfrdegiurgiuinchisalinietren

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Distribuie acest articol
Facebook Copiază legătură Imprimare
Distribuie
Articolul precedent soc in suedia echipa dintr un orasel cu mai putin de 1 000 de locuitori poate deveni campioana 68a054296cae1 Surpriză în Suedia! O echipă dintr-o comunitate mică, cu sub 1.000 de suflete, are șansa de a încorona o nouă campioană!
Articolul următor europarlamentarul psd victor negrescu despre summit pretentiile lui putin sunt mult mai mari ce teme trebuie sa urmareasca romania 68a05a4644da6 Victor Negrescu, europarlamentar PSD, analizează summitul: „Cererea lui Putin depășește limitele”. Temele esențiale pentru România.
Lasa un comentariu Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Ad Image

Ultimele stiri

live text rapid viena universitatea craiova ora 2200 live text misiune dificila in austria 690caa8f3e361
Rapid Viena vs. Universitatea Craiova: o provocare de neratat în Austria, începând de la ora 22:00
06/11/2025
exclusiv surse notarul public daniela stamule retinuta de diicot constanta in dosarul fabrica de mosteniri 690ca96119205
Scenariul șocant: Notara Daniela Stămule, prinsă de DIICOT Constanța în controversa „Fabrica de moșteniri”
06/11/2025
zece noi localitati din romania au fost atestate ca zone cu resurse turistice ce beneficii aduce noul statut 690ca7886e1f4
Zece noi destinații din România obțin recunoașterea oficială ca atracții turistice: avantaje și oportunități
06/11/2025
video darius olaru a dezvaluit planul fcsb ului pentru a o invinge pe fc basel avem o sansa buna 690ca3875498b
Darius Olaru împărtășește strategia FCSB pentru a înfrunta FC Basel: „Suntem încrezători în șansele noastre”
06/11/2025
guvernul a dat bani de la fondul de rezerva pentru angajatii dgaspc banii ajung doar pentru o luna si jumatate ce se va intampla apoi 690ca2763b7d7
Guvernul alocă fonduri de rezervă pentru salariile angajaților DGASPC, dar soluția este temporară. Ce urmează după această perioadă?
06/11/2025
foto informatii de ultima ora despre insolventa damen shipyards mangalia sa ce spun reprezentantii citr srpl administratorul judiciar al companiei 690ca25a94f61
Știri de ultimă oră privind falimentul Damen Shipyards Mangalia S.A.: declarațiile reprezentanților CITR S.R.L., administrator judiciar al firmei
06/11/2025
//

We influence 20 million users and is the number one business and technology news network on the planet

Articole recente

  • Rapid Viena vs. Universitatea Craiova: o provocare de neratat în Austria, începând de la ora 22:00
  • Scenariul șocant: Notara Daniela Stămule, prinsă de DIICOT Constanța în controversa „Fabrica de moșteniri”
  • Zece noi destinații din România obțin recunoașterea oficială ca atracții turistice: avantaje și oportunități
  • Darius Olaru împărtășește strategia FCSB pentru a înfrunta FC Basel: „Suntem încrezători în șansele noastre”
  • Guvernul alocă fonduri de rezervă pentru salariile angajaților DGASPC, dar soluția este temporară. Ce urmează după această perioadă?

Comentarii recente

Niciun comentariu de arătat.

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

Jurnal de Constanta
Pe platforma noastră de știri găsești cele mai noi informații și analize relevante din multiple domenii: politică, actualitate, economie, internațional, lifestyle, sport și călătorii. Jurnaliștii noștri urmăresc în timp real evenimentele importante din România și de peste hotare, oferindu-ți o perspectivă clară, echilibrată și obiectivă, pentru ca tu să fii mereu la curent cu tot ce contează.
  • Contact
  • Politica de Confidențialitate

© 2025 jurnaldeconstanta.ro

Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?