Evaluarea tehnică a lucrărilor pe DJ 222 de către o companie bucureșteană
O societate din București a fost desemnată să se ocupe de expertiza tehnică post-execuție pentru reabilitarea DJ 222 Mihail Kogălniceanu – Cuza Vodă. Valoarea contractului este de 22.000 de lei, fără TVA. Consiliul Județean Constanța a atribuit recent acest contract pentru serviciile de expertiză tehnică post-execuție, vizează infrastructura de transport și se referă la obiectivul de investiții ,,Reabilitarea DJ 222 Mihail Kogălniceanu – Cuza Vodă Km 130+615 – 150+210”. Lungimea totală a drumului este de 19,595 kilometri.
Obiectul achiziției are scopul de a completa lucrările, în cazul în care se constată că există lucrări rămase de executat, și de a demara recepția la finalizarea lucrărilor. Expertiza tehnică va investiga starea tehnică a sectorului menționat, după execuția lucrărilor, și va analiza situația din teren, inclusiv în urma sistării lucrărilor. Aceasta va evalua starea tehnică a lucrărilor și realizarea unor structuri rutiere adecvate și conforme, având în vedere și legalizarea construcției executate.
Lucrările de reabilitare pe acest tronson au început în anul 2009 și au fost întrerupte în 2019, odată cu expirarea autorizației de construire. Antreprenorul a fost fosta Regie Autonomă Județeană de Drumuri și Poduri Constanța, actual Drumuri Județene Constanța SA, în baza unui contract de lucrări semnat cu Consiliul Județean Constanța. Proiectul a fost elaborat în 2009 de firma Beta Cops SRL din București.
În prezent, drumul este deschis traficului auto și a fost întreținut de Drumuri Județene Constanța SA pe întreaga perioadă dintre încetarea lucrărilor și prezent. Contractul pentru elaborarea expertizei a fost atribuit firmei Audit Expert Proiectare SRL din București, care a fost înființată în anul 2020. Compania este administrată de Iulian Pană (95% din capitalul social) și Irina Pană (5%). Pentru anul 2024, Audit Expert Proiectare SRL a raportat o cifră de afaceri de 621.800 de lei, un profit net de 535.026 de lei și datorii de 46.536 de lei.