YouTube Music sărbătorește o decadă de muzică și pasiune!
Serviciul de streaming muzical deținut de Google aniversează 10 ani de existență cu funcții noi, inspirate de la Spotify. Cu această ocazie, Google lansează un playlist nou, numit Taste Match, care, la fel ca Spotify Blend, combină într-o singură listă de melodii preferințele mai multor utilizatori.
Tot după modelul lansat de Spotify, YouTube Music va anunța utilizatorii când apar albume noi, concerte și produse ale artiștilor preferați. În urma unui parteneriat cu Bandsintown, serviciul va ajuta utilizatorii să afle despre concertele din apropiere atunci când urmăresc clipuri video ale artiștilor care au programate concerte în zonă.
În plus, YouTube Music inaugurează o secțiune de comentarii, unde utilizatorii își vor putea exprima opiniile în legătură cu albumele și listele de melodii pe care le ascultă. Google afirmă că YouTube Music oferă acces la peste 300 de milioane de melodii, incluzând aici concerte, remixuri și cover-uri, comparativ cu catalogul Spotify, care se oprește la 100 de milioane de melodii.
YouTube Music se laudă cu 1,8 milioane de liste de melodii publice create de utilizatorii serviciului. Cu toate acestea, YouTube Music, care a fost lansat după ce Google a decis să renunțe la vechiul Play Music, nu reușește să convingă. În martie, YouTube Music și YouTube Premium însumau 125 de milioane de abonați, în timp ce Spotify are în jur de 700 de milioane de utilizatori, dintre care 276 de milioane de abonați plătitori.