Incident pe un zbor Ryanair spre Spania
Un avion Ryanair a fost deviat din cursul său după ce un pasager a încercat să deschidă ușile de urgență în timpul zborului. Avionul, care zbura de la Bournemouth la Girona, în Spania, a fost forțat să aterizeze pe aeroportul din Toulouse, joi, în urma unei altercații în care au fost implicați mai mulți pasageri.
Martorii au relatat că altercația a început atunci când un bărbat, aparent în stare de ebrietate, a strigat „Vreau să cobor” și s-a îndreptat spre ușă. Pasagerii au intervenit pentru a-l imobiliza, bărbatul fiind descris ca scuipând și lovind cu pumnii. În cele din urmă, el a fost imobilizat pe podea cu o centură de siguranță legată în jurul gleznelor.
Imaginile video îl arată pe bărbat, îmbrăcat cu un tricou alb și pantaloni scurți portocalii, fiind escortat de 13 polițiști francezi pe pista de la Toulouse. Unii pasageri au plâns, iar alții au suferit atacuri de panică în timpul incidentului. Zborul a continuat către Girona, aterizând cu aproximativ două ore mai târziu decât era programat.
Un martor a descris evenimentul ca fiind traumatizant, spunând că bărbatul a intrat în toaletă și a încercat să deschidă ușile de ieșire de urgență, provocând o bătaie generală în avion. Un alt pasager a menționat că altercația a durat aproximativ 30 de minute, fiind nevoie de trei persoane pentru a-l imobiliza pe bărbatul agresiv.
Un alt martor a detaliat că, după ce i s-a cerut să se așeze, bărbatul a strigat că trebuie să meargă la toaletă, dar a cedat. Când avionul a ajuns în aer, el a încercat din nou să deschidă ușile, fiind complet beat. Doi bărbați au încercat să-l calmeze, dar acesta a început să scuipe și să lovească pasagerii, fiind în cele din urmă doborât la podea în stil militar.
Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat că zborul a fost deviat spre Toulouse din cauza comportamentului turbulent al unui pasager, iar echipajul a solicitat asistența poliției. Purtătorul de cuvânt a subliniat politica de toleranță zero a Ryanair față de comportamentul necorespunzător al pasagerilor, asigurând că toți pasagerii și echipajul călătoresc într-un mediu respectuos și fără stres.