Continental dezvăluie echipa de conducere a Aumovio SE, dar fără director financiar
Continental a definitivat lista directorilor care vor forma Consiliul de Administrație al Aumovio SE, compania care va fi creată prin separarea diviziei Automotive și listarea pe bursă. Consiliul de administrație va fi format din șase membri, inclusiv CEO-ul Philipp von Hirschheydt. Ingo Holstein a fost numit CHRO, iar celelalte trei locuri vor fi ocupate de Boris Mergell, Ismail Dagli și Jean-François Tarabbia, fiecare având responsabilități specifice în domeniile Safety and Motion, Architecture and Networking și Autonomous Mobility.
De asemenea, Philipp von Hirschheydt va prelua interimar rolul de director financiar, întrucât Karin Dohm a anunțat că nu va continua în această funcție din motive personale. Dohm a avut anterior rolul de CFO al Hornbach și a semnat un contract cu Continental pentru a deveni CFO al Aumovio.
Stefan E. Buchner, președintele viitorului Consiliu de Supraveghere al Aumovio SE, a exprimat încrederea în noul Consiliu de Administrație, subliniind că acesta va contribui la creșterea companiei listate la bursă. Aumovio SE are programată Ziua Pieței pe 24 iunie și listarea pe bursă în septembrie. În perioada de tranziție, directori cu experiență vor prelua sarcini suplimentare pentru a asigura continuitatea pregătirilor pentru divizare și listare.
Boris Mergell, șeful pentru Siguranță și Mișcare al Continental, va coordona și divizia de piese de schimb. Jean-François Tarabbia și Ismail Dagli, foști șefi, se vor ocupa de tehnologia și poziția pe piață în domeniile de creștere a vehiculelor autonome. Fiecare dintre ei are peste 20 de ani de experiență în industria auto.
Aumovio SE va oferi produse electronice de ultimă generație și soluții de mobilitate, având peste 92.000 de angajați și o cifră de afaceri estimată la 19,6 miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. În România, Aumovio va fi condusă de Liviu Bălan și va avea aproximativ 14.000 de angajați, cu o cifră de afaceri estimată la peste un miliard de euro.
Compania va avea două unități de producție în Sibiu și Timișoara, și patru centre de cercetare și dezvoltare. Continental a anunțat un pachet de concedieri care va afecta aproximativ 640 de locuri de muncă în două dintre diviziile sale din România, având ca scop adaptarea capacităților la cerințele pieței.
Aceste măsuri vizează în principal sediul din Timișoara, unde vor fi afectate posturi din producție și cercetare-dezvoltare. Continental a început procesul de separare a activităților sale în companii independente, urmând ca la final să rămână o companie exclusiv de anvelope.