„Destin Final: Sângele Liniei” deschide calea pe podiumul box office-ului din SUA cu 51 de milioane de dolari!
„Final Destination Bloodlines”, cel de-al șaselea episod din seria de filme horror, a strâns 51 de milioane de dolari în weekendul de lansare. Filmul, produs de Warner Bros. și New Line, a dominat topurile box office interne, detronând producția de pe locul 1, „Thunderbolts” de la Marvel, și depășind debutul filmului lui The Weeknd, „Hurry Up Tomorrow”, care a ocupat poziția șase.
„Final Destination Bloodlines” a generat încă 51 de milioane de dolari din 74 de teritorii internaționale, atingând un total global remarcabil de 102 milioane de dolari. Filmul a fost realizat cu un buget de aproximativ 50 de milioane de dolari. Povestea se concentrează pe o familie ai cărei membri încep să moară unul câte unul din cauza unui eveniment traumatic petrecut cu 50 de ani în urmă.
„Thunderbolts” a coborât pe locul al doilea, înregistrând încasări de 16,5 milioane de dolari din 3.523 de săli de cinema în al treilea weekend, cu un declin de 50% față de weekendul anterior. Până acum, aventura din benzile desenate a generat 155,4 milioane de dolari la nivel național și 325 de milioane de dolari la nivel global, cu un cost de producție de 180 de milioane de dolari și un buget de marketing de aproximativ 100 de milioane de dolari.
Warner Bros. a avut trei filme în top cinci pe parcursul weekendului. „Sinners” s-a clasat pe locul al treilea, cu 15,4 milioane de dolari din 3.518 săli de cinema, generând 240,8 milioane de dolari pe plan intern și 76 de milioane de dolari pe plan internațional, pentru un total global de 316 milioane de dolari până în prezent.
Pe locul patru, „A Minecraft Movie” a adăugat 5,9 milioane de dolari din 3.357 de săli în al șaptelea weekend, având încasări de 416 milioane de dolari în America de Nord și 501 milioane de dolari peste hotare, atingând o sumă totală de 928 de milioane de dolari la nivel mondial.
În schimb, „Hurry Up Tomorrow”, al lui Abel „The Weeknd” Tesfaye, nu a reușit să intre în primii cinci, generând doar 3,3 milioane de dolari din 2.020 de cinematografe. Filmul a fost realizat cu un buget de 15 milioane de dolari și îl are ca protagonist pe The Weeknd într-o versiune fictivă a sa, care se confruntă cu o criză existențială.