Farul a lansat tricouri inovatoare pentru susținători
Suporterii echipei Farul Constanța au fost încântați de noile modele de tricouri lansate de club, apreciind inițiativa acestuia. Sub sloganul „Mai mult decât un tricou. Un simbol creat doar pentru noi!”, campioana din 2023 a prezentat cele trei kit-uri pentru noua stagiune.
Echipamentul principal este de culoare albastră, cu dungi albe subțiri și verticale, în timp ce al doilea rând de echipament este alb. O mare bucurie pentru fani a fost revenirea tricoului galben, o culoare tradițională a clubului, dedicat meciurilor din deplasare. Toate tricourile sunt produse de Nike și includ sponsorul principal, Superbet, alături de parteneri precum Murfatlar, Pepsi și CELCO.
Unitate între generații
Clubul a subliniat că noul echipament este dedicat întregii comunități „alb-albastre”, nu doar fotbaliștilor de pe teren. „Acest tricou nu e doar al celor care joacă pe teren. E al celor care visează, trăiesc și iubesc Farul, indiferent de vârstă. E purtat de legende, de copii, de fete. De noi toți,” a transmis clubul. Pentru a întări acest mesaj, în ședința foto au apărut legendele Ștefan Petcu și Ion Barbu, alături de căpitanul Ionuț Larie, copii de la academie și o reprezentantă a echipei feminine, simbolizând unitatea între generații.
Reacțiile fanilor
Imediat după prezentarea tricourilor, fanii au lăudat designul echipamentului și strategia de marketing, lăsând comentarii entuziaste. Reacțiile au inclus aprecieri precum „În sfârșit, ceva făcut bine”, „E superb echipamentul, purtați-l cu mândrie”, și „respect maxim!!”.
Debutul sezonului
Echipa antrenată de Ianis Zicu, după ce Gică Hagi a făcut un pas în spate, va debuta în noul sezon cu o deplasare pe terenul celor de la FC Botoșani. Meciul este programat pentru luni, 14 iulie, de la ora 19:00.