Inovația și Tehnologia Globală din 2025: Construind un Viitor Fără Fum!
Technovation este un eveniment tradițional pentru Philip Morris International, dedicat misiunii companiei de a construi un viitor fără fum. Conferința internațională reunește specialiști din domeniul sănătății publice, cercetători și jurnaliști pentru a discuta despre evoluția, performanțele și principiile de guvernanță care definesc noile modalități de consum al nicotinei.
O măsură eficientă pentru îmbunătățirea sănătății publice și reducerea incidenței bolilor pulmonare, precum BPOC sau cancerul, ar fi renunțarea la țigări de către toți fumătorii. Actualmente, peste un miliard de persoane consumă țigări, iar în medie, 1 din 7 persoane se declară fumătoare. Pentru a crește rata de succes a renunțării, este necesar să existe alternative care să sprijine schimbarea obiceiurilor de consum.
Produsele alternative fără fum se confruntă, pe de o parte, cu dezinformări și scepticism din partea unor fumători, în ciuda dovezilor tot mai numeroase care demonstrează potențialul lor de a reduce riscurile pentru sănătate. Aceasta reticență este un răspuns firesc la inovație.
Până în prezent, peste 38 de milioane de consumatori adulți au adoptat produsele alternative oferite de companie. Multe invenții, cum ar fi avionul, telefonul mobil, computerele sau mașinile electrice, au fost privite cu reticență la început. Tommaso Di Giovanni, Vice President Communications & Engagement, a declarat că „produsele fără fum nu au fost o simplă inovație, ci una care a necesitat ani de dedicație, investiții și progres”.
Centrul de Cercetare și Dezvoltare The Cube din Neuchâtel a găzduit participanți din întreaga lume pentru a demonstra că cercetarea, investiția și reglementările influențează transformarea companiei. Prezentările, experiențele interactive și expoziția de dispozitive fără fum create în ultimii 11 ani au contribuit la conturarea unei viziuni mai clare și optimiste asupra unui viitor fără țigări.
Cu toate acestea, bariere precum reglementările și instabilitatea geopolitică au avut un impact semnificativ asupra progresului. Jacek Olczak, CEO Philip Morris International, a subliniat că „dedicația și execuția strategică a echipelor noastre ne-au poziționat puternic pentru a continua să facem progrese în această transformare corporativă ambițioasă”.
Sustenabilitatea este, de asemenea, un aspect central al strategiei Philip Morris International, fiind evidențiată la Technovation ca parte integrantă a proceselor de cercetare, dezvoltare și comercializare a produselor fără fum.