LPP a atins pragul impresionant de 2 miliarde lei pe piața românească
Grupul polonez LPP a anunțat că a depășit în România, în 2024, un volum al veniturilor în echivalent de 2 miliarde lei, cu peste 21% mai mult decât în anul precedent.
„În 2024, veniturile din Polonia au reprezentat aproximativ 43% din total. Grupul a înregistrat cele mai mari vânzări în România, Ucraina, Republica Cehă și Germania”, a declarat compania, retailer de îmbrăcăminte.
În același an, două mărci – Sinsay și Reserved – au obținut mai multe venituri din operațiunile internaționale decât în Polonia, demonstrând astfel caracterul lor internațional. LPP a lansat, prin divizia sa LPP Logistics, al doilea depozit din România dedicat vânzărilor online. Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de LPP Logistics din țară, care va permite procesarea suplimentară a până la 400.000 de comenzi pe zi.
LPP Logistics va folosi noua locație pentru a eficientiza livrarea comenzilor online către clienții din România, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Grecia și Ungaria. Facilitatea de 40.000 mp, cu o capacitate de stocare de până la 4 milioane de articole, este situată în CTPark Bucharest West, lângă București, în municipiul Bolintin-Deal, în imediata apropiere a centrului de distribuție, care este sursa sa de aprovizionare.
Grupul polonez LPP este prezent pe piața locală din anul 2007 și deține în România o rețea de peste 200 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay, cu aproape 4.000 de angajați.