Lynk & Co aduce în România noul său model electric, o revoluție pe patru roți!
Importatorul din România al mărcii chineze Lynk & Co, Maxx Mobility, a lansat oficial pe piața locală cel de-al doilea model al mărcii, Lynk & Co 02, care este și primul model complet electric al companiei ce face parte din grupul Geely. Lynk & Co este un brand creat de Geely cu ajutorul Volvo, având ca scop scalarea platformelor suedezilor și obținerea sinergiilor din investițiile în tehnologiile grupului.
Primul model Lynk & Co, un automobil hibrid, a fost deja actualizat din punct de vedere tehnic de la momentul lansării. În Europa, a fost lansat Lynk & Co 02, cu propulsie exclusiv electrică, deși în China a fost disponibil și cu motorizări hibride.
În România, marca a fost preluată pentru distribuție de grupul SEE-AG din Slovenia, iar importatorul care se ocupă de rețeaua de dealeri este Maxx Mobility, parte a acestui grup. Brandul Lynk & Co dispune de showroom-uri în București, Dolj, Oradea, Timișoara și Iași.
Maxx Mobility pregătește acum lansarea oficială a modelului Lynk & Co 02, disponibil pentru comenzi pe site-ul mărcii, la un preț care începe de la 37.490 de euro, fără discounturi. Noul model are la bază o platformă Volvo și oferă o autonomie de 445 km, cu un motor de 200 kW (272 CP), fiind comparabil din punct de vedere tehnic cu Volvo EX40.
Nicolas Lopez Appelgren, CEO Lynk & Co, a declarat: „Odată cu această lansare strategică, ne vom extinde amprenta pe piața europeană, ne vom consolida marca ca furnizor major de mobilitate flexibilă și, desigur, vom livra mașini grozave.”
Lynk & Co s-a lansat și în Slovenia, Croația, Bulgaria, Serbia, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord, Kosovo, Albania și Moldova, acoperind aproape tot teritoriul UE. Un al treilea model, Lynk & Co 08, cu propulsie plug-in hybrid, este prezentat pe site-ul mărcii din România, dar nu este încă disponibil pentru comenzi.
Lynk & Co are alte opt modele lansate pe piața din China, însă niciunul nu a fost deocamdată omologat în Europa. De asemenea, Lynk & Co a testat sistemul de vânzări directe, dar a renunțat la acesta, optând pentru un model bazat pe abonamente, similar cu cel pe care intenționa și Polestar, un alt brand Geely, să-l utilizeze.
Volvo, care a fost acționar al Lynk & Co, a vândut acțiunile din compania cu care avea legături în cadrul grupului Geely, dar a anunțat că va pune la dispoziția sa rețeaua de dealeri din Europa pentru a susține vânzările și serviciile after-sale.