Maratonul Profit “Creat în România” – Ediția a III-a
Pe 26 iunie, va avea loc Maratonul Profit “Creat în România” – Ediția a III-a, un eveniment dedicat strategiilor pentru consolidarea și expansiunea brandurilor românești. Printre temele de discuție se numără menținerea și dezvoltarea brandurilor românești pe piață, cerințele esențiale de la stat pentru susținerea business-ului local și dificultățile în atragerea și reținerea talentelor într-o piață a muncii plină de provocări.
Context
Economia României se confruntă cu o încetinire a creșterii, prognoza pentru 2025 fiind ajustată de la 2,5% la 1,4% din cauza instabilității economice globale și europene. În plus, deficitul public în creștere și presiunile fiscale vor afecta companiile locale, posibil prin majorări de taxe și impozite.
Un mediu de afaceri impredictibil face ca companiile românești să aibă nevoie de politici publice mai predictibile pentru a-și putea planifica investițiile. Cu toate acestea, multe branduri locale au demonstrat o adaptabilitate remarcabilă, inovație și capacitatea de a concura atât pe piața locală, cât și internațională, în ciuda crizelor anterioare.
Nevoia de adaptare continuă
În actualul climat economic, brandurile românești trebuie să rămână flexibile, să investească în tehnologie și să continue să inoveze pentru a rămâne competitive.
Teme de dezbatere
- Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc?
- Ce este nevoie concret din partea statului pentru a susține business-ul local?
- Care sunt dificultățile finanțărilor pentru antreprenorii locali și ce soluții sunt disponibile în piață?
- Cum fac față brandurile locale provocărilor tehnologice și nevoii de digitalizare rapidă?
- Care sunt provocările în atragerea și reținerea talentelor pe o piață a muncii cu numeroase provocări?
- Ce provocări financiare întâmpină antreprenorii locali într-un context economic marcat de inflație, blocaje în lanțurile de furnizare, costuri crescute cu energia și materiile prime?
- Au brandurile românești nevoie de un brand de țară puternic?
- Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări?
- Cum poți convinge cumpărătorul că tradiția este, uneori, cel puțin la fel de importantă ca marketingul?
- Cum poate face diferența un brand și cum îl poți construi?
Evenimentul va fi transmis în direct pe toate platformele Profit.ro, precum și la postul de televiziune Prima News.