Noutăți despre Las Fierbinți
Celebrul serial Las Fierbinți, difuzat în prezent de marți până joi, de la ora 20.30, va avea parte de o expansiune a programului începând cu luna mai. Începând cu data de 12 mai 2025, serialul va fi difuzat și în fiecare luni, oferind astfel publicului o porție și mai mare de comedie, cu patru episoade pe săptămână, de luni până joi, la aceeași oră.
Noile aventuri ale personajelor
Până atunci, fanii serialului au fost martorii celor mai recente întâmplări, în care Dorel și Giani au descoperit cea mai nouă idee de afacere a lui Ardiles. În stilul său caracteristic, Ardiles îi îndeamnă pe cei doi să profite de o oportunitate de nerefuzat, prezentându-le o „mașinărie” misterioasă care, spune el, îi va îmbogăți peste noapte.
„Haide, vitejii mei! Haide, bă, să vă explic, să facem bani odată”, le strigă Ardiles, iar pe masă, trona aparatul său. „Ce am eu aicea, pe masă? Vă dau trei încercări? Oricum, dacă vă dau și 15, tot nu ghiciți!”, continuă el cu entuziasm.
Cei doi, curioși, ajung să descopere că aparatul este, de fapt, o mașinărie de impermeabilizat încălțămintea. Ardiles le explică că fiecare operațiune de impermeabilizare costă 20 lei și că, având în vedere că sătenii au mai multe perechi de pantofi, se pot câștiga mulți bani.
Entuziasmul celor doi scade rapid când Giani își dă seama de efortul necesar: „Da, mă, e cam multă muncă pentru 20 de lei, mă”. Ardiles, însă, continuă să îi convingă cu argumente despre numărul mare de clienți din sat.
Totul se năruie atunci când primii clienți nemulțumiți apar, plângându-se că procesul de impermeabilizare le-a distrus pantofii. „I-a distrus definitiv, deci a intrat la apă, s-a făcut două măsuri mai mici”, spune unul dintre săteni, vizibil iritat. În final, adevărul iese la iveală: „Ăsta e aparatul, mă? Coșul de gunoi! Aparatul magic al lui Ardiles e coșul de gunoi”.
Audiențe record pentru serial
Las Fierbinți a fost lider de audiență săptămâna aceasta, înregistrând în medie 8.1 puncte de audiență și 27.6% cotă de piață în rândul publicului național cu vârste între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Comparativ, postul de televiziune clasat pe locul secund a avut în medie 4.4 puncte de audiență și 15.0% cotă de piață.
La nivel național, aproape 1.6 milioane de români au urmărit serialul săptămâna aceasta.