OMD Mamaia-Constanța strălucește la WTM Londra
Pentru a treia oară la târgul internațional de turism World Travel Market (WTM) din Londra, destinația Mamaia-Constanța a atras atenția jurnaliștilor, influencerilor și operatorilor turistici din Marea Britanie și întreaga Europă. Agenții de turism englezi și alți tour operatori din Europa și-au exprimat intenția de a include stațiunea Mamaia în pachetele de vacanță pentru turiștii străini.
„Am stat de vorbă cu câțiva reprezentanți de seamă ai unor reviste și platforme video din Marea Britanie, o piață țintă pentru litoralul românesc. O parte dintre ei au vizitat deja destinația noastră și doresc să revină pentru a descoperi mult mai multe povești. National Geographic Traveller, platforma Nousmadic sau Millennial Magazine sunt doar câteva nume. Cu toții au fost plăcut impresionați de frumusețea plajelor noastre”, a declarat Sebastian Puznava, vicepreședinte OMD Mamaia-Constanța.
A doua zi, creatorii de conținut, agențiile de PR și alți tour operatori au descoperit ce are Constanța și stațiunea Mamaia mai bun de oferit. Londra a primit delegația română cu multă ospitalitate, iar organizatorii sunt optimiști în privința unor viitoare parteneriate de impact cu agențiile și tour operatorii străini, dar și cu potențiali parteneri media care vor sprijini promovarea orașului Constanța și a stațiunii Mamaia în cele mai importante destinații din Europa.
Ambasada României în Regatul Unit, împreună cu Asociația RoBoost, FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România și APT – Alianța pentru Turism în România, au organizat la Institutul Cultural Român evenimentul: ROMÂNIA – Trending, Vibrant & Authentic. În 5 noiembrie, România a fost prezentată ca o destinație turistică autentică și vibrantă. Regatul Unit este a treia cea mai importantă piață sursă de turiști pentru România, cu aproximativ 100 de zboruri directe pe săptămână între cele două țări. Marea Britanie găzduiește, de asemenea, o comunitate de peste 1,4 milioane de români, care reprezintă un ambasador valoros pentru promovarea culturală și turistică a României.
În cadrul WTM Londra, România a fost prezentă pe scena TrendFest, dedicată experimentării trendurilor de călătorie, cu un spectacol de dansuri populare oltenești susținut de ansamblul Maria Tănase – Centrul Județean de Cultură și Artă Dolj. Destinația Mamaia-Constanța a făcut parte din standul României amplasat în zona dedicată Europei, având o suprafață de 304 metri pătrați, deschis pe toate cele patru laturi, oferind vizitatorilor acces facil și o perspectivă completă asupra ofertei turistice naționale.
Pe toată durata evenimentului, videoclipurile de promovare realizate de jurnalistul britanic Charlie Ottley au rulat pe ecranele din standul României. Participarea OMD Mamaia-Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile organizației pentru promovarea destinației, evidențiind poveștile autentice ale litoralului românesc — locuri, oameni și momente care transformă fiecare vizită într-o experiență de neuitat.

