Brick România dă startul unei competiții cu recompense pentru cumpărătorii din magazine!
Brick România anunță lansarea unei noi campanii pentru clienții săi, care se va desfășura între 5 și 31 mai 2025, în parteneriat cu TEMAD. Sub mesajul „Alege BISON pentru rezultate profesionale și câștigă o mașină de găurit cu percuție METABO!”, campania are ca scop răsplătirea clienților care optează pentru soluții profesionale în lucrările de reparații și întreținere.
Pentru a participa, clienții trebuie să achiziționeze cel puțin un produs marca BISON din magazinele Brick și să completeze talonul de participare disponibil la casele de marcat. Se oferă 4 mașini de găurit cu percuție METABO, câte un premiu pentru fiecare magazin implicat. Campania se va desfășura exclusiv în magazinele Brick din Constanța, Giurgiu, Ovidiu și Mangalia. Câștigătorii vor fi desemnați pe 10 iunie, prin tragere la sorți.
Reprezentantul companiei a declarat: „Ne bucurăm să oferim clienților noștri nu doar produse de calitate, ci și oportunitatea de a câștiga un premiu util pentru lucrările lor de zi cu zi. Colaborarea cu TEMAD și brandul BISON reflectă dorința noastră de a aduce un plus de valoare experienței din magazinele Brick.”
Brick România este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DIY din țară, având o tradiție de 20 de ani pe piața dobrogeană. Înființat în 2002, magazinul Brick oferă un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii, adresându-se atât clienților persoane fizice pentru proiecte DIY, cât și dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidențiale.
Compania a deschis primul magazin Brick în 2002 în Constanța, urmat de alte trei magazine inaugurate în ultimii trei ani: Brick Mangalia (2017), Brick Giurgiu (2019) și centrul regional Ovidiu (2021). În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați și se angajează să mențină un raport excelent calitate-preț, ceea ce a dus la fidelizarea clienților, materialele cumpărate de la Brick fiind prezente în aproape fiecare casă din Constanța.