Carrefour își îndreaptă atenția către inovația în domeniul inteligenței artificiale în România
Retailerul francez Carrefour va intensifica eforturile în România, axându-se pe utilizarea inteligenței artificiale (AI). Gabriela Stănică, recent numită Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România, a declarat: „Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri.”
Inteligența artificială este considerată o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour. În România, aceasta este deja implementată pentru analiza comportamentului de consum, optimizarea sortimentului și personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează AI în diverse domenii pentru a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la realitățile pieței.
După achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la peste 450 de magazine în 113 orașe din țară, devenind unul dintre primii trei jucători pe piața de retail din România, cu aproximativ 17.000 de angajați. Carrefour România operează prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, începând din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.