Digi Communications N.V. înregistrează o creștere remarcabilă de 21% în veniturile de 1,1 miliarde euro în prima jumătate a anului 2025
Veniturile și alte câștiguri consolidate ale Digi Communications au crescut cu 18% în T2 2025 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 560 milioane euro. Această performanță a generat, pentru S1 2025, venituri și alte câștiguri de 1.113 milioane euro, înregistrând astfel o creștere de 21% față de S1 2024.
EBITDA ajustată a fost de 168 milioane euro în T2 2025, în scădere cu 1% față de T2 2024, evoluție determinată de intensificarea operațiunilor din Portugalia, contribuind la rezultatul pentru S1 2025 de 339 milioane euro, cu o creștere de 2% față de S1 2024.
Grupul a raportat o creștere semnificativă a numărului de unități generatoare de venituri (RGU), apropiindu-se de pragul de 30 milioane RGU, cu o creștere de 17% comparativ cu S1 2024. Aceste unități includ servicii de telefonie mobilă, internet fix (broadband), televiziune cu plată (Pay-TV) și telefonie fixă, desfășurate în România, Spania, Italia și Portugalia.
În T2 2025, Digi a continuat să își crească portofoliul de servicii, atingând 29,8 milioane contracte active generatoare de venituri în piețele menționate. Segmentul de servicii de telefonie mobilă a generat cel mai mare număr de RGU, reprezentând 49% din totalul clienților. În T2 2025, segmentul de servicii de telefonie mobilă a atins 14,5 milioane RGU, înregistrând o creștere de 22% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În România, segmentul de servicii de telefonie mobilă a ajuns la 7 milioane RGU la finalul T2 2025, în creștere cu 13% comparativ cu T2 2024. Serviciile de internet fix au înregistrat o creștere de 7% în T2 2025 față de aceeași perioadă din 2024, ajungând la 5 milioane RGU, iar segmentul de televiziune cu plată a crescut cu 3%, până la 6 milioane RGU. Numărul total de RGU pe piața din România a ajuns la 18,8 milioane la finalul T2 2025, o creștere de 7% față de T2 2024.
Operațiunile din Spania au continuat să performeze bine în T2 2025, cu numărul utilizatorilor de servicii fixe, internet și telefonie mobilă în creștere cu 29% față de T2 2024, până la 9,7 milioane RGU. Utilizatorii de servicii de telefonie mobilă au crescut cu 24%, ajungând la 6,6 milioane RGU, iar numărul clienților de internet fix a crescut cu 35%, până la 2,3 milioane.
În Italia, numărul utilizatorilor de servicii de telefonie mobilă a crescut cu 12%, ajungând la 512 mii RGU la finalul T2 2025. În Portugalia, Digi Communications a lansat operațiunile comerciale în data de 4 noiembrie 2024, oferind o gamă completă de servicii de telecomunicații. La finalul T2 2025, operațiunile din Portugalia totalizau 789 mii RGU, dintre care 420 mii erau utilizatori de servicii de telefonie mobilă.
Indicatori comerciali în funcție de țară (RGU, mii)
Țara | T2’25 | T2’24 | Variație (%) |
---|---|---|---|
Romania | 18.821 | 17.561 | 7,1% |
Servicii de telefonie mobilă | 7.009 | 6.207 | 12,9% |
Televiziune cu plată (Pay-TV) | 5.957 | 5.773 | 3,2% |
Servicii de internet fix (broadband) | 5.026 | 4.712 | 6,7% |
Servicii de telefonie fixă | 829 | 869 | -4,6% |
Spania | 9.666 | 7.517 | 28,6% |
Servicii de telefonie mobilă | 6.587 | 5.298 | 24,3% |
Servicii de internet fix | 2.266 | 1.675 | 35,3% |
Servicii de telefonie fixă | 723 | 544 | 32,9% |
Televiziune cu plată | 90 | – | – |
Italia | 512 | 456 | 12,3% |
Servicii de telefonie mobilă | 512 | 456 | 12,3% |
Portugalia | 789 | – | – |
Servicii de telefonie mobilă | 420 | – | – |
Servicii de internet fix | 144 | – | – |
Televiziune cu plată | 127 | – | – |
Servicii de telefonie fixă | 98 | – | – |
TOTAL | 29.788 | 25.534 | 16,7% |