ANAF cere socoteală organizatorilor de nunți, botezuri și majorate
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) solicită operatorilor de locații să transmită, într-un termen de cinci zile de la primirea solicitării, informații detaliate despre evenimentele desfășurate în spațiile pe care le administrează. Nefurnizarea informațiilor se va sancționa cu amendă contravențională.
Informațiile cerute de ANAF includ:
- Date identificare beneficiar rezervare: nume și prenume/denumire persoană juridică, număr telefon contact.
- Natură eveniment: nuntă, botez, aniversare, majorat, banchet, simpozion, evenimente corporate etc.
- Data eveniment și ora începerii.
- Număr estimat de meniuri/participanți: număr minim declarat/acceptat, după caz.
- Preț meniu: dacă au existat/vor exista mai multe tipuri de meniuri cu valori diferite, acestea se vor evidenția în mod corespunzător.
- Avans încasat.
- Modalitatea de încasare a avansului: chitanță/ordin de plată etc.
- Alte servicii oferite de organizator contra cost: conform contractelor (închiriere spațiu, servire alte meniuri comandate, amenajare spațiu eveniment, servicii artistice/muzicale, filmare și/sau fotografiere etc.).
- Valoare alte servicii oferite de organizator.