IKEA își reînnoiește prezența în inima Constanței
IKEA România, parte din grupul suedez cu același nume, cel mai mare retailer de mobilă din lume, anunță relocarea Punctului de ridicare comenzi din Constanța în Centrul Comercial Supernova. Această mutare face parte din planurile companiei de extindere pe piața locală.
Punctul de ridicare comenzi este un spațiu din care clienții pot prelua produsele IKEA pe care le-au comandat online sau telefonic, cu ajutorul specialiștilor din departamentul Relații Clienți. De la deschiderea primului Punct de ridicare comenzi în Constanța în 2019, au fost procesate peste 47.000 de comenzi pentru clienții din zonă, prin intermediul acestui serviciu.
În plus, IKEA a lansat în urmă cu un an, tot în Constanța, primul Studio de planificare și comandă din România, un format inovator care oferă clienților inspirație și asistență în organizarea spațiului de acasă. Compania a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei (274,2 milioane euro), 33% din această sumă provenind din vânzările online.
În prezent, IKEA deține trei magazine în România – două în București și unul în Timișoara – și cinci puncte de ridicare comenzi în Brașov, Iași, Cluj, Oradea și Sibiu.