Action, un renumit lanț olandez de retail, își face debutul în România
Lanțul olandez de magazine cu discount Action va deschide primul său magazin în România pe 24 septembrie, la Pitești. Această mișcare a fost anunțată inițial în vara anului trecut și este însoțită de planurile de construcție a unui centru de distribuție modern, care va fi ridicat de la temelii lângă București, în colaborare cu belgienii de la Warehouses De Pauw (WDP). Finalizarea acestui proiect este estimată pentru anul 2027.
Contractul pentru centrul de distribuție a fost semnat cu câteva săptămâni înainte de deschiderea primului magazin, iar Action a început recrutările de angajați în România din luna februarie. Retailerul caută angajați pentru viitoare magazine în peste 10 localități, inclusiv Turda, Oradea, București, Ploiești, Târgoviște și Râmnicu Vâlcea.
Fondat în 1993, Action a crescut rapid, având în prezent aproximativ 3.000 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania și Slovacia. Compania înregistrează venituri anuale de circa 9 miliarde de euro și are peste 80.000 de angajați.
Pe această nișă de retail, Action concurează cu alți jucători precum retailerul german TEDi și grupul polonez Pepco, care oferă produse nealimentare la prețuri accesibile.